Twój koszyk jest pusty
Marki
Kolekcje
Produkty
Wyszukiwanie zaawansowane dla ''
Zapisz w
Utwórz nowy projekt
Shop Marki O History

FAQ

Produkty
Zamówienia
Wysyłka
Ulec poprawie
Do jakich krajów wysyłacie?
Jesteśmy w stanie dostarczyć na cały świat. Dostępność wysyłki na wskazanym obszarze geograficznym będzie zawsze potwierdzana przy kasie. Jeśli dla Twojego adresu nie ma stawki wysyłki, możesz poprosić o wycenę, naciskając przycisk 'Zapytaj o wysyłkę' w kasie.
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Zależy to od ilości zamówionych produktów, ich wagi oraz adresu dostawy zamówienia. Utwórz swój koszyk, wpisz swój adres i oblicz koszty wysyłki.
Jak zostanie wysłane moje zamówienie?
W zależności od rodzaju produktu, miejsca przeznaczenia i wartości towaru, nasza obsługa logistyczna wybierze najbardziej odpowiednie metody dostawy:

Standardowa dostawa za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika Produkty wysyłane są na paletach o maksymalnych wymiarach 100x120cm i maksymalnej wadze do 1200kg/paleta. Dostępne na całym świecie, z dostawą do domu. Przybliżony czas wysyłki: od 15 do 20 dni dla krajów europejskich, od 40 do 50 dni dla krajów spoza UE. Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00.

Dostawa hurtowa za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika Produkty wysyłane są w drewnianej skrzyni o maksymalnych wymiarach 175 x 345 cm i maksymalnej wadze 1500 kg/skrzynię. Dostępne na całym świecie, z dostawą bez rozładunku na poziomie ulicy. Przybliżony czas wysyłki: od 15 do 20 dni dla krajów europejskich, od 40 do 50 dni dla krajów spoza UE. Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00.
Kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Na każdej karcie produktu w Dimora podany jest szacunkowy termin dostawy, który uwzględnia zarówno czas produkcji, jak i czas wysyłki, w zależności od wybranej przez Ciebie lokalizacji. W przypadku płatności przelewem czas oczekiwania na zaksięgowanie zostanie doliczony do szacowanego czasu dostawy. Jeśli Twój koszyk zawiera wiele produktów, metody i czas dostawy mogą być różne dla każdego przedmiotu. Zachęcamy do sprawdzania przewidywanego czasu dostawy każdego artykułu i niezwłocznego powiadamiania nas o wszelkich potrzebach związanych z dostawą.
Czy mogę śledzić przesyłkę produktu?
Po dostarczeniu produktów wybranemu przewoźnikowi otrzymasz e-mail ze szczegółami wysyłki. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika nie będziemy w stanie podać numeru przesyłki, ale wybrany przewoźnik skontaktuje się z Tobą bezpośrednio w celu uzgodnienia daty i godziny dostawy.